Dansk e-cig juice och smaker…. hmmmmm

Idag är en ny dag, satt uppe länge igår för att beställa lite nya smaker till min eGo cigg.

Har nog lagt ut lite mycket pengar på alla smaker jag köpt, men man måste prova för att finna sina favoriter. Jag har nog juice nu så det räcker ett halvår eller så ;-).

Lämnade några smaker hos min mamma i Sverige när jag var där. Hade också köpt ett set till henne så hon som bara tar en cigg någon gång ibland kan sluta med det helt. Hon tyckte det var suveränt.

Vi har olika smaklökar och hon gillade de smaker inte jag gillade, super.

Inatt tänkte jag beställa juice från Halo i USA, eftersom deras juicer är helt underbara. http://www.halocigs.com/

Mina favoriter är Malibu och Belgisk choklad. Tribeca gillade jag inte så mycket, men ska göra ett nytt försök, tydligen ska man försöka flera gånger och får olika uplevelser varje gång 😉

Jag hittade då en ny sajt som jag provade, där kan jag även beställa så jag kan blanda själv, jag älskar ju att blanda de jag redan har, precis som min matlagning, ha ha ha.

Jag nu lagt in en stor beställning, bl a salt lakrits, det ska bli en upplevelse att prova :-D.

Återkommer om hur det går med leverans och hur de smakar. Sidan heter http://pink-mule.com/ om ni vill titta in hos dem. Tyvärr har de inte Halo, men kanske deras märken är lika bra. I will be back!

Ciao

Lämna en kommentar