Lördag och helg

Så skönt att vakna upp till ett mulet, regnigt och härligt svalt Alicante.  Ställde mig på vågen idag igen, sen start i måndags -2, 9 kg. Men som jag skrivit tidigare det är egentligen en gång i veckan man ska väga sig. 🙂

image

Igår både åt och drack jag gott.
Middag blev Lammkotletter, sallad och provolone ost som jag grillat i ugnen, sonens favorit och den är väldigt god.
Senare på kvällen bjöd jag min man på cava och lite spansk serrano skinka, då han landat.

Idag får vi se vad vi hittar på, men det finns alltid något att göra här hemma.

Kommentera

