Torsdag och dag 57

Så då har man varit rökfri i 57 dagar utan problem, visst är det konstigt att det funkar så bra med dessa el-cigaretter.  Eller kanske inte så konstigt, man får ju i sig nikotin, känns som en cigg och är så god.

Häromdagen provade jag några bloss på en vanlig cigg, men FY VAD ÄCKLIG den var. Blev bara några bloss för att testa. Nu VET JAG, det finns INGEN återvändo, det blir el-cigg för hela slanten för mig.

Igår hjälpte jag en vän i Sverige att fixa med sin el-cigg som hon beställt efter att ha läst min blogg. Jag hoppas VERKLIGEN att hon fixar detta nu. Hon vet vem hon är 🙂 och vet att jag finns här för stöttning.

En annan vän som har problem med ledvärk och annan värk hävdar att sedan hon slutade helt med cigaretter och började med el-cigg (vapor) så har värken nästan försvunnit helt. Otroligt tycker jag!

😀

Nu gäller det att få fler av mina rökande vänner att sluta röka och börja med detta!

Så roligt att också ha fått respons här på min blogg från el-cigg.com som säljer el cigaretter i Sverige. Stort tack för det :-D. Hade jag bott i Sverige hade jag köpt från er och utvärderat era smaker, batterier mm ;-). 

Startpaket elcigg 900mah

Återkom till mig ni som funderar på att sluta så har jag ett erbjudande till er från dem!

Så dags att fylla på min el-cigg (eller pipa som jag kallar den ;-))

Se vilken fin tip jag fick från en annan leverantör här i Spanien, de skickade med den som gåva, lite cool.

el-cigg

Ha en underbar dag nu alla vänner!

Kommentera

