Mitt nya batteri Vision Spinner i rosa!

Idag har jag varit inne i Alicante på Yo Vapeos affär och shoppat loss lite.

Jag ville så gärna köpa min favorit smak Malibu från Halo och som tur var hade de en liten (15 ml) flaska kvar.
Ville ha fler från dem men det hade de inte. Får nog börja beställa från USA är jag rädd.

Men när jag var där så blev jag sugen på ett nytt batteri (man måste ju prova), så jag köpte ett Vision Spinner i rosa, denna kan man ändra styrka på, beroende på hur mycket man vill dra in. Ibland vill man ha mer och ibland mindre. Ska testa den i helgen och återkommer :-).

Här nedan ser ni bild på mina inköp. En Halo och två andra smaker, choklad och vanilj. Köpte faktiskt med styrka 18 mg denna gång eftersom jag har så många 6 mg hemma och jag blandar ju hej vilt här *lol*.

Vision Spinner Pink mm Sen köpte jag ett band med hållare så jag kan ha den runt halsen (om jag vill). Alla kunder i affären hade det så då blev det ett sådant också. Det var faktiskt kö utanför kl 17 då de öppnade efter siestan, så nog börjar det bli poppis här vill jag lova. Så roligt. Hoppas att det snart kan säljas öppet i Sverige också, det är så trevligt att kunna gå in och testa smaker mm. Blir lättare så.

Här nedan en video jag fann om mitt nya batteri, men den visar också väldigt bra hur du gör för att använda och fylla på och ladda mm. Orkar ni så kolla.

Nu säger jag hej för denna gång. Hasta la vista!

Kommentera

