Söndag och slut på en härlig helg

Imorgon upp tidigt och skjutsa min man till flyget. En ny arbetsvecka börjar.

Kommer att sluta blogga om 5:2 dieten nu, hinner inte både blogga om den och el-cigaretterna. Synd men timmarna räcker inte till. Följer dock dieten och det går bra. Ett tips till er därute är att om ni ska räkna kaloriintag mm så gå in på www.viktpejl.se en vädigt bra sida och tjänst som även är gratis. Där kan man lätt fylla i sitt intag och aktiviteter.

Så åter till ciggen. Idag har jag haft oturen att ha sönder min laddare, har två och den andra fungerar inte heller, så jag fick låna min grannes laddare, tack och lov. Så alla ni ute där, ha en extra laddare hemma så ni inte får panik. 😉

Har nu ikväll beställt 2 nya usb laddare på Yo Vapeos webbshop så jag hoppas de kommer snart. De är dock inte så dyra i alla fall, ca 4.20 €. Har turen att kunna låna grannens nu eftersom han inte vejpar så mycket utan fortfarande röker analoga cigaretter.

Har haft en bra dag för övrigt och är glad för det nya batteriet som man kan ändra styrka på, kul att kunna byta batteri för olika tillfällen.

Så nu raskt i säng och upp kl 6.

Sov gott alla, imorgon är en ny härlig dag!

Kommentera

