Måndag natt

Så då har man jobbat klart för idag. En tuff dag igen men ”pengar in” som vi brukar säga och man är glad man har jobb :-).

Beställde nytt från Yo Vapeo igår, bl a laddare och fick idag mess om att de hade skickat. Så imorgon kommer det nog till vårt lilla postkontor. 

utsikt från vårt sovrum

Har idag varit på språng och då använde jag mitt Yo Vapeo batteri istället för mitt stora rosa, det är bra med flera olika har jag upptäckt, ett för varje tillfälle *lol*. Jag är som värsta barnet i en godisaffär, men det är ju så roligt samt att det är sååååå mycket nyttigare än att röka vanliga analoga (äckliga numera) cigaretter.

Igår sent öppnade jag ett twitter konto också, så de som har twitter följ mig vettja – @lejonmia heter jag där (såklart).

Vädret då, ja det har varit mulet idag, nästan så vi trodde det skulle bli regn, men inte än i alla fall (kl 00:33).

Nu dags att natta, imorgon en till tuff dag  med mycket jobb och förbereda min sons 14 årsdag 😀 tänk vad tiden går fort.

Sov gott och hoppas att dagen startar bra imorgon.

Kommentera

