Paketet har kommit idag!

Så har mitt paket från Yo Vapeo kommit.
Jag hade beställt Halo e-juice såklart. Kringles curse och Malibu 🙂

Sen hade jag beställt smak, Cinnamon Redhots som man blandar själv, den ska bli cool att prova. Älskar dess kanel godisar och köper alltid dem när jag kommer över dem. Får återkomma om hur det blev.

Cinnamon Red Hots

Har också beställt lite nikotin (har redan VG hemma) så jag kan blanda till e-juice själv. På Lightyourfires hemsida skriver de om allt man ska tänka på och vad allt är. Ska skriva här också, men till dess läs på deras hemsida om VG, PG, batterier, vad du ska välja mm mm. Kan verkligen rekommendera den www.lightyourfire.se.

Även ny laddare kom som jag beställt, min har ju gått sönder. 😀 Ska reklamera den gamla trasiga nu.

Ska ta mig tid att göra det någon kväll när jag har tid.

Just nu har jag ett födelsedagsbarn här hemma, så det får vänta. Idag blir det middag ute.

Lägger upp några videos som ni kan titta på om Halo purity e-juice, mycket informativa (tyckte jag).

http://youtu.be/RbaS7pD986g – Video 1 (smakerna Twisted Java, Malibu, Kringles Curse)

http://youtu.be/nysiJmP75-s – Video 2 (smakerna Mocha, Shamrock, Belgian Cocoa)

Ha en fin onsdag alla.

 

Kommentera

