Söndag och sol

Så var det söndag igen, tiden går så fort.

Har i alla fall testat 2 av Halo smakerna nu. Har faktiskt testat fler men idag hinner jag bara skriva om dessa två.

Kringles Curse – Så här skriver de om denna:

Kringles Curse E-juice erbjuder en härlig flytande Pepparmint smak med enorm ång produktion. Den uppfriskande smaken har en aning bakomliggande tobakssmak och kommer att lämna din mun med stickningar. Den är ett utmärkt val för dem som söker en mer intensiv smak än våra traditionella menthol blandningar eller för dem som vill ha lite sötma också.

Kringles Curse

Den är okej, gillar man mint så är den ok. Jag hade köpt 12 mg och det var lagom. Som alla Halo smaker var den god. Kan rekommenderas om man gillar mint. Lite polkagris-känsla som vi svenskar skulle säga 🙂 dock tyckte jag inte att den var så söt.

Sen har vi Malibu – ja det är ju min favorit från första gången jag provade den 🙂 en wow känsla.

Så här skriver de om den.

Malibu E-juice kan bäst beskrivar som en frusen Pina Colada, inslagen i mentol. Den har en fin mjuk smak som är perfekt för vejping vid poolen eller på stranden. Känslan i halsen är relativt lätt utan någon hårdhet och eftersmaken är behagligt söt. Denna tropiska e-juice smak rekommenderas starkt för en uppfriskande vår vejp.

Malibu

Om ni inte har provat Halo smakerna så borde ni. Denna är den bästa i mitt tycke (och många med mig). Jag har även här 12 mg, men har även provat 18 mg. Kommer dock fortsätta med 12 mg, det räcker eftersom den är väldigt ”mastig”. Tyvärr vet jag inte om dessa smaker går att få tag i så lätt i Sverige, men här i Spanien finns de hos Yo Vapeo.

Har funderingar på att köpa direkt från USA. Återkommer om jag gör så och om det går.

Ha en fin söndag alla vejpare där ute!

Skriv gärna och tala om vilka smaker som är era favoriter. 🙂

Kommentera

