Onsdag, mitt i veckan :-)

Så var det redan onsdag och faktiskt 3 månader till Jul, tiden går så fort.

Har idag varit och träffat en förhoppningsvis snart fd rökare och lånat ut mitt första startkit till henne. Imorgon blir det in till Alicante och Yo Vapeo för att fylla på lite och se till att hon får ett eget kit.

Hade med mig Tribeca från Halos sortiment med tobakssmaker.
www.halocigs.com/e-liquid/tobacco-flavors.html

Tribeca – mild tobakssmak

Om Tribeca smaken skriver Halo så här:

Tribeca E-juice är en ny ultra-mjuk tobaks vätska med fantastisk smak. Tribeca E-vätska har definitiva tobaks undertoner, med en halvsöt toppnot som påminner om RY4 e-vätska och andra flytande tobaks blandningar, samt med små inslag av vanilj och karamell. Tribeca ger en bra hals hit och har en utmärkt ång produktion.

😀

Träffade andra svenskar i Torrevieja som såg oss och jag fick förevisa för dessa rökare och så fick de självklart göra en test vejp.

Jag hoppas nu att vi snart är fler som slutar med de ”dödliga” analoga cigaretterna.

Återkommer snart igen. Ha en fin dag alla.

 

 

2 reaktioner till “Onsdag, mitt i veckan :-)

  1. Du skulle hört en svensk sakkunnig uttala sig negativt om e- cigg, sorgligt dåligt påläst, ska se om jag kan scanna av en artikel om henne och skicka Dig med mail ,, kramis

Kommentera

