Stressigt…

…att hinna med att skriva här, men ikväll tog jag mig tid en liten stund.

Jag vejpar vidare på mina el-cigg eller ”pinnar” eller vad man vill kalla dem. Fortfarande väldigt nöjd med mitt val som jag gjorde i somras.

Jag är fortfarande lite försiktig när jag är ute på olika ställen med att vejpa. Tycker nog att jag som rökarna kan gå ut med den, men det gör man som man vill. Idag fick jag i alla fall reda på att det var helt ok och tillåtet att röka inne på flygplatsen här i Alicante. Det var bra att veta till nästa gång jag ska flyga :-). Träffade också på några rökare som kanske nu kommer prova att sluta med hjälp av el-cigg, en härlig känsla varje gång någon säger så.

Har beställt e-juice (smaker) från USA nu och Halo Cigs häromdagen. Är så nyfiken på hur snabbt de kommer, än så länge har jag ingen aning men saknar min Malibu smak som nu är slut. Så jag vejpar vidare på alla andra smaker jag har 🙂 och det är en hel del. Min el-cigg låda

Här är den, min el-cigg låda *lol*. Det är faktiskt bra att ha allt samlat med lock, lätt att ställa undan och lätt att bära med sig.

Så nog om det. Nu jobba vidare en stund. Har varit ute och nätverkat idag så då blir det inte så mycket jobb gjort.

En härlig tisdag natt önskar jag er alla.

Kommentera

