Halo e-juice

Så då har jag beställt lite e-juice från USA och HALO. Jag la beställningen den 27 september och nu väntar jag, det tar lite tid från USA och hit. Har haft slut på Malibu smaken ett tag nu 😦 längtar efter den, min stora favorit.

Jag beställde både deras, menthol pack, tobacco pack och gourmet. Nu ska jag se vilka fler smaker som kan vara goda, inte bara Malibu och Belgian coco. Det blir många reviews här sen :-).

Följer transporten som lämnade New York den 3. Så har jag tur är den här denna vecka. Jag håller tummarna.

Går detta bra då blir det fler beställningar från dem, absolut. Gäller bara vara ute i god tid.

Hoppas det går bra för er andra vejpare där ute. Jag är fortfarande så glad över att ha slutat med analoga cigaretter.

Så dags att natta för denna gång.

Och som jag skrivit förut, hör av er om det är något ni undrar över.

Här några trevliga videosnuttar att titta på:

Några tjejer som recenserar Halo smaker, del 1

Del 2

Och en kille som recenserar Halo – Del 1

Del 2

Natti!

Kommentera

