Halo Malibu paket mm

Har varit fullt upp med jobb så har inte hunnit skriva.  Fick i måndags vejp mail från den Portugisiska webbshoppen. Det var min Halo Malibu som kom.  Blev så glad.  Tyckte dock inte den smakade som den brukar, lite för lite smak.  Den var dock inplastad,  så kanske det bara är jag som är känslig och inte känner just nu.  Återstår att se när jag får mitt paket från USA och kan jämföra  

Det har tagit tid mitt paket. Mycket pga att den fastnade i tullen på Barajas i Madrid.  Tog hjälp av min Asesoría (revisor) för att lösa det. Igår fick jag ett papper om vad innehåller det,  hur ska det användas mm.  Har fyllt i det och skickat tillbaks till min revisor. Så nu väntar vi lite till.  :-D. Hoppas det kommer före fredag men den som lever får se.

image

Nu sitter jag hos min underbara frisörska och ska bli fin försöker även jobba lite och tog med mig lektyr hit. Härlig onsdag alla.

Kommentera

