Vapors…

Jag måste bara säga att i mitt fall, en rökare sen ca 25 år, så var det helt otroligt att bara på ett drag på en e-cigarett så försvann lusten av att röka dessa analoga, illaluktande cigaretterna med ca 4000 skadliga ämnen i som jag inte ville ha i mig egentligen . Jag slutade där och då i den shopen i Alicante där jag jag köpte mitt första kit den 17 juli och har inte en tanke på att börja igen.

Jag mår mycket bättre, min hy är mycke bättre och säkert mina lungor mm (vill nog inte veta). Tycker att det är så tråkigt att de försöker stoppa dessa, den bästa uppfinningen ever (som former smoker of cigarettes). Många pratar om alla ungdomar som provar dessa och att de finns i skolorna överallt. Men vad hade de provat om inte e-cigg fanns? Vad skulle alla ungdomar göra som som vill testa något nytt, vara lite coola mm. Jo de skulle prova cigaretter (analoga) som jag gjorde eller ännu värre saker… tänk en gång till, please… Om vi förbjuder E-cigg och att köpa juicerna med eller utan nicotin, så kommer de inte försvinna (DET ÄR FÖR BRA FÖR DET).

Så var det sagt, sitter här med min e-cigg, njuter tar ett bloss och undrar varför jag rökte när det finns dessa UNDERBARA e-cigg- Så GLAD att jag hittade dem!!!

God natt alla från ett höstigt men inte så kallt Alicante!

Kommentera

