Måndagmorgon i november

Igår var det 4 månader sedan jag slutade med analoga cigaretter. Otroligt och underbart och skönt!

Provade faktiskt en cigarr i helgen då min granne bjöd mig. Borde vetat bättre, men tog den och FY VAD ÄCKLIGT. Mådde sedan illa, fattar inte hur jag har kunnat röka alla dessa år. 

Nu när juicerna fått stå ett tag som jag köpte från www.yaeliq.com i Israel så är de mycket bättre. Dock kommer det väldigt mycket ånga när man vejpar dem. Bra att veta, nästa gång kommer jag beställa 80/20 om det går, annars får det bli 70/30. Men yellow custard är väldigt god och blandar den med andra smaker också. Vid min nästa beställning ska jag ta lite starkare, tog +2 på smak denna gång. Kanske lite mer menthol, surhet, mint mm. Vi får se. 

Paketet som jag beställde i september från USA och Halocigs har jag inte fått ännu heller. Ligger fortfarande i tullen. Hoppas dock att jag får det denna vecka… 

Ha en härlig måndag och hoppas ni får en bra dag alla vejpare där ute!

Kommentera

