Fler e-cigarett butiker

Det blir bara fler och fler, så roligt. Var häromdagen i El Altet (byn) och tittade in i den nya e-cigarett butiken som ligger mitt i byn. De hade massor av olika tillbehör och lite olika italienska e-juicer. De skulle få in fler i slutet av denna vecka. Får prova någon av deras en annan gång. Väntar fortfarande på min beställning från Halo cigs i USA. Men då har jag i alla fall varit där, bra att veta att det finns en butik nära om det är något man skulle behöva. Öppettider 10-14, 17-20 (20 tror jag i alla fall).

Igår var jag och sonen i Gran Via köpcentrum. Jag går i mina egna tankar och sonen säger ”nej inte här också!” och jag tittar upp, yes de har öppnat en butik även i detta centrum :-). Hörde att det skulle finnas en i Plaza Mar 2 köpcentrum men inte här. Sonen sa då, ja mamma du får gå in. Så det gjorde vi. Jag köpte en e-juice –

Lemon, e-juice från Essenz

Lemon e-juice Essenz

Sen köpte jag en laddare (usb) samt en hållare.

Citron – Lemon smaken var riktigt bra måste jag säga, hällde den i den juice jag redan hade i (saltlakrits från Pink-Mule), helt ok. Jag betalade för 10 ml med 18 mg nikotin 4.50 €.

 

 

 

 

Laddare och hållare till e-cigg

www.essenzvap.com är hemsidan.

De har en webbshop också, härligt med alla dessa alternativ och skönt också att kunna gå in där och få prova smaker innan man köper. Hållaren riktigt bra faktiskt.

I like!

Kommentera

