Onsdag kväll i Alicante

2013-12-11 08.25.30
Min bästa – Vision spinner och en kopp kaffe med vår underbara utsikt…

Hej alla, har varit lite busy så jag har inte hunnit med att uppdatera min blogg. Men nu så har jag lite att skriva ;-).

Fick ju mitt paket från USA efter så lång tid (pga tullen i Madrid). Men nu har jag faktiskt efter att ha testat lite olika smaker av de små flaskor som kom insett att jag inte har så många favoriter. Börjar kanske bli en ”riktig” vejpare.

1:a på min lista är MALIBU (fortfarande) från Halocigs i USA. Den är så oerhört bra och jag kan bara säga oh, åh så gott när jag vejpar den. Favorit från start till mål.

2:a är Saltlakrits från Pink Mule (Danskt företag här i Spanien) Pink, pink Don Key frukt, lakrits och champagne, som jag blandat själv. Men ska när den är slut köpa mer, absolut. Så god. Dock inte lika nöjd med deras nikotinbaser, men det kan man handla på andra ställen. Måste dock steepas en vecka eller två innan den blir superb.

3:a svårt säga men Yaeliq från Israel har super smaker. Wellow custard är fortfarande en favorit, men får se när min Sabor Blood steepat lite till. De ska också gärna stå ett tag. Lite meck med att beställa, ska man ta mer smak, styrka, sötma, mint, surhet. Ja, man lär sig med tiden. Även snabba leveranser och trevligt bemötande.

Skulle gärna prova fler leverantörer, t ex fuzionvapor (USA) och Chefs Vapour i England. Men just nu har jag så mycket här hemma att jag får ge bort lite och vejpa på ett tag. Har dock beställt hem mer Malibu från Halo (klarar mig inte utan den), men denna gång från Yo Vapeo här i Spanien som äntligen fått in den igen.

Hör gärna av er med tips på fler bra e-juice leverantörer och vad ni gillar för smaker.

Ha en fortsatt fin kväll.

🙂

 

 

Kommentera

