e-cigarett forum mm…

Hej!

Fredag underbart och idag hoppas jag att min leverans från Yo Vapeo kommer med mina två Malibu e-juicer från Halo :-). Håller tummarna hårt här!

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Fick häromdagen veta att det skapats lite nya e-cigarett forum runtom i Sverige. Självklart gick jag med DIREKT.

 

Den ena heter e-cigarettforum.se den verkar jättebra där kan man säkert få svar på sina frågor och även hjälpa andra.

e-cigg-forum

 

 

 

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Nästa forum heter forum.vapesverige.se – startad nyligen och jag önskar dem stort lycka till också.

vs_

Så det var allt för idag, vi hörs snart igen. Vape on!!!

Kommentera

