Så har jag tänkt klart :-)

Idag söndag 3:dje advent beställde jag en joytech eROLL PCC White från Pink-Mule :-).

Tog även en saltlakrits PINK PINK DON – KEY smak som jag kan blanda själv. Härligt. Då behöver jag nog inget mer innan jul och nyår.

Har tittat på många videos ang eROLL PCC på nätet och alla har varit väldigt nöjda. Kanske inte så stor men throat hit och smak är tydligen sååååå bra. Återkommer när jag har den i min hand.

Ha en fin advent nu alla vapers.

eroll

2013-12-14 18.11.41

Kommentera

