Nu har jag fått min eROLL :-)

eROLL PCC Joyetech

Äntligen idag eller rättare sagt ikväll kom mitt paket. Åkte till min postbox vid 17 och då hade inget kommit, men precis när jag kommit hem och börjat skriva på ett mail till Pink-mule för att kolla så plingade det till i min mailbox och där var ett mail från dem på mitt post kontor ”Your package from Pink-mule is here”. Så jag slängde mig i bilen och körde ner och hämtade.

När jag packat upp laddare och cigg satte jag direkt den på laddning, ville ju testa a.s.a.p

Ciggen är VÄLDIGT liten, mindre än en vanlig analog faktiskt. Blev förvånad efter de video snuttar jag sett innan jag  köpte. Och då var det stora män som testat. Men, men – tänkte på vad det sagt, i början var vi skeptiska och gillade inte. Ok låt det ta tid  – Så efter middagen så fyllde jag på en tank (så liten den med). Provade vejpa men tänkte på vad de skrivit i manualen – skaka lite om det inte kommer något. Så jag skakade 2-3 ggr. Sen – ja jag kan beskriva det så här.

En annorlunda e-cigg, smaken blir annorlunda, men på något sätt inte sämre, inte starkare men godare :-). Har nu under kvällen provat med olika smaker. Och smakerna blir bättre (dock inte tobakssmakerna, de gillade jag varken förut eller nu *lol*).

Får nog göra som Malin på ciggis.se skriva ner både fördelar och nackdelar i en lista, då kan ni själva kan se vad som är viktigt för er.  Jag kommer definitivt gilla denna skarpt som ett komplement till de andra jag har. Känns konstigt utan knappen att trycka på, min sons reaktion var ”Fin, cool” men när jag tog den sa han  ”Håll den inte som en cigarett, vill inte du ska börja igen”.  🙂 Så gulligt och sunt av honom, men efter att ha använt e-cigg går jag ALDRIG tillbaks till de analoga äckliga cigaretterna, not a chanse. Ja här kommer listan, den kan ju ändras med tiden, men efter några timmar tycker ja så här:

PLUS

– Goda  smaker, allt (nästan) blir godare
– Hyfsad throat hit
– Liten och lätt ta med
– Batteriet håller längre än jag trodde
– Lätt att ladda
– Snygg
– Sofistikerad
– Bra kvalitet
– Gillar byta smak ofta, så bra med liten tank
– Lätt att göra ren
MINUS

– Liten tank, den tar slut före batteriet (i alla fall ikväll) 😉
– Måste ta med extra tank samt laddarfodral
– Måste ha fler e-cigg så man inte är utan när den tar slut, t ex vid fest 😉

Ja det var nog allt jag kunde komma på just nu. Återkommer om några dagar när jag provat ordentligt.

Om ni provat, hör gärna av er så jag får höra vad ni tycker!

Vejp on my friends and god night!

Kommentera

