Kris hemma…

Att jag låtit det gå så långt. 😉 Har bara en enda tank kvar till mina stora batterier. Tack och lov att jag har min eROLL som jag har med mig mest hela tiden numera. Måste åka och köpa nya tankar på måndag så man klarar av nyårsafton och sen de efterföljande dagarna i backarna i Sierra Nevada.  🙂

Var tvungen slänga en tank idag som efter påfyllning läckte som ett soll. 😦

Ja eROLL från Joytech (via pink-mule.com). Gillar den mycket efter några veckors test.
Lätt att ta med, liten så den inte utmärker sig och laddad när man vill vejpa.

Smakerna är väldigt bra i den lilla tanken, som verkligen är mini. Är nog den enda nackdelen.
Har därför alltid en extra tank med mig när jag åker iväg, för de 0, 5 ml tar slut ganska fort.
Och man måste fylla på den med en nål, eftersom hålet är så litet.
Men av 10 så ger jag den en stark 8.

image

Kommentera

