En test av ny tank

Härom kvällen var jag och min man i Santa Pola. Jag hade hört att det hade öppnats en e-cigarett affär där och hoppades på att den skulle var öppen då vi kom. Klockan var över 8 på kvällen, men här i Spanien brukar en del affärer inte stänga förrän vid 9 eller senare ;-)-

När vi parkerat och gick mot torget så såg jag den direkt och den var öppen. Nice!

Jag var i behov av en ny automizer, eller som jag brukar säga tank att fylla e-juicen, smaken i. De hade flera sorter och så fort han förstod att jag inte var en hejare på spanska så gick han över till engelska, alltid skönt även om jag gärna försöker på spanska 😀 .

Shopen hette Tiendaecig.com och självklart har de en webbshop.

Jag köpte denna tank som jag inte vet vad den heter faktiskt, men man kan självklart byta ut brännaren, vilket alltid är en fördel. Den var inte billig gick på 13 € = 150 kr. Men den är bra! Gillar när tippen är i plast (inte metall), har provat andra. Brukar inte gilla när man ska fylla på från botten, men är än så länge väldigt nöjd.

Köpte också en smak – Piña, pineapple och en liten flaska nikotin, färdigblandad på 12 mg, också helt ok. Fyllde på den nya tanken i affären och satte den på mitt batteri som jag hade med mig, lyssnade på alla hans råd (trots att man tycker man är en expert själv vid detta laget ha ha ha). Om jag hade problem var jag så välkommen in. Underbart med serviceminded människor. Sen drog vi ut på stan och åt en härlig spansk middag jag och mannen.

Här några bilder av tanken. Om ni vet vad den heter skriv gärna en kommentar. Uppskattar det.

 

Så återigen vape on mina vänner!

Kommentera

