God fortsättning…

önskar jag er alla. Nu när 2014 är här och jag varit med om mitt första ”rökfria” nyår så är det bara att fortsätta på denna nya bana med e-cigaretter. Hoppas att så många fler kommer sluta med analoga cigaretter detta år. Det kommer säkert vara tufft med massor av förbud och ”paj” kastning. Men jag kan bara hålla tummarna och hålla med om vad de säger i denna video.

Vejping hjälper till att rädda liv.

Så vejp on mina vänner. Nu drar jag på nya äventyr ett par dagar 🙂

Kommentera

