Update is coming

Hej och godmorgon alla vejpare. Hoppas att ni har det bra och att ni vepjar på.

La in en bild från E-cigarett forum häromdagen som nu ska uppdateras, när jag får den så lägger jag ut den här 🙂
Det var denna graf.

Jag la även ut att man ska gå in och bli medlem i World Vaping Organisation och donera några Euro. Länk till mitt inlägg här. Tyvärr har de inte fått så stor respons och de 5 Euro jag donerade kommer de nu skicka tillbaks 😦 tråkigt att höra och hoppas dock att de kommer på fötter för jag tror de behövs. Bli medlem kan ni i alla fall bli hos dem.

Nu ska jag fortsätta jobba och även hinna med lite motion denna mulna dag här i Alicante. Om ca 1,5 vecka ska jag en vecka till Sverige för att hälsa på samt träffa lite kunder och kanske några andra vejpare. Har även paket som väntar där med e-juicer jag köpt av en annan vejpare i Sverige samt från RökUtanEld som har skickat lite produkter som ska testas, det tackar vi för och känns kul att få recensera dem och lägga ut här på bloggen.

Ha en bra dag och vejp on!

 

Kommentera

