E-cigarett juicer – databas!

Hej igen mitt i natten!
Som vanligt har dygnet för få timmar och då blir det såhär.

Ville inte lägga mig innan jag berättat om databasen som en av mina vejpar vänner skickade mig idag.
Den heter juicedb.com – Electronic Cigarette Juice.

databas

Självklart blev jag medlem och har recenserat lite av de juicer jag använder. Bl a min älskade Malibu från Halocigs :-).Tycker ni ska gå in där direkt och läsa eller bli medlemmar och recensera. Himla bra sida som jag kommer besöka ofta.

Ska snart försöka hinna recensera lite tankar och juicer snart. Bl a de jag köpte från Chefsvapour i uk. De har snart steepat klart i skåpet. Sen köpte jag en ny liten snygg e-cigg häromdagen. Inte den bästa då den är svår fylla på och man inte kan göra rent tanken, men, men, man måste testa, snygg färg och helt ok vejp samt ett lock, bra och hygieniskt. Men berättar mer om den en annan dag. Nu bedtime.

turkos

Kommentera

