Im back …

Hej alla vejpar vänner!

Då var jag tillbaka igen, härligt. Har haft några tuffa veckor så jag har inte hunnit med att skriva något.
Var i svedala och hälsade på. Det var en grå och höstlik vecka, dock glad för att jag hittade ett suveränt och billigt gym att gå till så man i alla fall kunde hålla formen :-). Man blir hungrigare och äter mer när det är dåligt väder och kallt, så är det bara. Kan verkligen rekommendera Fresh Fitness gym, grymt bra. Sen har jag jobbat nästan 24-7 sen jag kom hem till Spanien igen, kul man har att göra, men aldrig roligt när det blir för mycket.

Nog om det.  Blev förvånad när jag var i Sverige, såg inte en enda vejpare när jag var i Stockholm, otroligt (här ser ja folk som vejpar varje dag, en del har dem hängande om halsen i mataffären). Däremot en hel del rökare, tråkigt nog (det lukter inte gott, huva). De jag pratade med sa att min e-cigarett ser inte ut som de de sett, dvs det är tydligen väldigt vanligt med de e-cigg som ser ut som cigg… Måste bli en ändring på det, våra typ ego är så annorlunda och ser absolut inte ut som analoga cigaretter.

Jag hade lite paket som väntade på mig i Sverige. Först hade jag köpt lite ”begagnad” e-juicer” genom min härliga e-cigarett sverige grupp på Facebook, behändigt och bra. Helt ok saker, tack för det. Sen hade jag med mig e-juice som jag inte hinner använda och som jag hade sålt, de skickade jag när jag var där och mina ”kunder” var nöjda.

Sen hade jag ju också fått ett paket från…

rokutaneld

WOW, blev så glad. De hade skickar mig två olika tankar att prova från Kanger Tech – Unitank och Mini Protank-II. Dessa har jag inte ens öppnat än, ska prova dem i helgen, är så sugen men vill ta det i lugn och ro :-).

De hade även skickat med 5 st e-juicer. Cocos, blueberry, strawberry, raspberry och  red bull (märke hangsen). Otroligt goda måste jag säga. Har inte rört mina andra e-juicer sen dess,  jag som egentligen inte gillar fruktsmaker, utan mer drinksmaker ha ha ha. De är så praktiska också. Har liksom en nål liknande topp, så man kan fylla på alla typer av tankar. Absolut mina favoriter, all time.

Ett stort tack till RökUtanEld, ni gör ett bra jobb! Keep it up!
Återkommer snart igen med recension på tankarna. 😀

Nu springer tiden iväg och snart ska jag hämta min andra hälft på flygplatsen.

Ha en härlig helg nu och ni som har sportlov, ta det lugnt och hoppas ni får fint väder, where ever you are.

Vape on all!

Kommentera

