Unitank test

WOW, ja jag kan vara säga WOW. I like it 🙂

Har fått i uppdrag av Rök utan Eld att prova deras Unitank från Kangertech.
Inte bara är den snygg när den sitter på batteriet och  härlig av vejpa, jag trodde inte att jag skulle gilla den eftersom jag inte är så förtjust i metall tankar. Men så fel jag hade. Den har en liten ”pip” som känns helt ok, inte så stor som andra tankar jag provat.

rokutaneld

 

paketet

tankenEfter jag tagit upp den ur den fina förpackningen och fyllt den uppifrån med dagens val, Banansmak från Liqua Sano (eftersom mina smaker från Rök utan eld börjar ta slut, konstigt nog ;-)) så lät jag den stå en minut. Tanken rymmer hela 2,5 ml så den räcker länge…

Sen var det bara att vejpa på, en härlig och ren vejp. Riktigt bra och smakrik, tyckte jag.

ontop

Alla delar är utbytbara också och det följde med 2 extra brännarhuvuden och en stödkrona till ego batterier.

Så nu blir det till att vejpa skönt resten av dagen och kvällen.

Om ni inte provat denna ännu så kan jag definitivt rekommendera den.
Tack Rök utan eld, denna kommer bli en favorit!

Vejp on nu alla denna härliga måndag. 🙂

Kommentera

