Case study ecigarett

Hej!

Det var ett tag sedan jag skrev något här, har mest twittrat då tiden inte riktigt räckt till för att blogga.
Såg att det varit många som hittat in hit till min lilla blogg om e-cigaretter. Härligt att se och härligt att budskapet sprider sig. Speciellt när det florerar så mycket rykten och missuppfattningar därute. Jag ser dagligen många här i Alicante som vejpar, det öppnas nya butiker nästan varje dag. Man kan också köpa e-cigg och vätska på den lokala macken. Även en del radioreklam har jag hört, nu väntar jag bara på att tv reklamen ska komma. Synd att det inte är likadant i Sverige, har knappt sett någon ute när jag varit där på besök. Men hoppas på en snar förändring.

Nu har jag varit rökfri och vejpat sedan 17 juli förra året, snart är det ett år, känns härligt och så befriande.

Nu ska jag gå ut i trädgården och njuta lite denna fina söndag. Så ut och vejpa och ut och njut i den fina försommaren som ni har även i Sverige.

Medans ni vejpar på där ute mina vänner så ta och läs denna case study som jag fick tillsänt via mail av killarna på Køb e-cigaretter på Smartsmoke Riktigt intressant heavy läsning. A fresh look at tobacco harm reduction the case.

 

Vejp on!

Kommentera

