I Stockholm på besök

Hej!

Är nu i Sverige på besök några veckor.

Det som slagit mig är att jag inte sett EN ENDA som vejpat under tiden jag varit här, var är alla vejpare?

Hemma i Spanien ser jag folk varje dag som vejpar, vilket är så trevligt. Dock är det tyvärr många som fortfarande röker vanliga analoga och inte kommer börja med ecigg. 😦

Jag har använt min ecigg på både fik och restauranger utan problem, har inte frågat men sitter heller inte och puffar hela tiden och försöker att hålla låg profil. Det är i alla fall skönt.

Hoppas på att jag vid mitt nästa sverige besök ser fler vejpare!

Ha en fortsatt fin sen sommar och vejp on!ecigg-aug

2 reaktioner till “I Stockholm på besök

  1. Hej, Vi finns men det verkar liksom inte tagit fart här ännu. Känns fortfarande väldigt ”underground movement” i Sverige. Sen gör det inte saken bättre när populistmedia skriver att det är farligt utan korrekt forskningsunderlag då det finns ett myller av undersökningar och forskningsresultat som påvisar att det är till 99% säkert. Djupt tragiskt att media istället inte gör sin efterforskning och istället hjälper något som skulle kunna bli den största hälsovinsten i Sveriges historia! Men som sagt, vi finns. Jag har nyligen påbörjat min resa. Startade med en Kanger EVOD och har nu gått över till en Kanger subox mini. Var storrökare och har inte ett dugg sug efter en vanlig cigg även om folk röker bredvid mig =) Nere på 6 mg nikotin i mina juicer nu. Precis hittat din blogg och kommer följa den!
    MVH
    Anders H, Norrköping.

Kommentera

