Hallonskalle smak

Hej! Idag blev jag så sugen på hallonskalle smak på min e-juice och hittade inte den någonstans. Men efter att ha frågat i Facebook forum så fick jag veta att den finns hos www.puresmoke.se och heter då Submissive.

Tyvärr kunde de inte just nu leverera till Spanien där jag finns, så nästa gång jag åker till Sverige och hälsar på så ska jag definitivt beställa den.

Så nu vet ni alla vänner var ni ska leta om ni blir sugna på lakrits juice. 🙂

Ha en fin jul nu.

2 reaktioner till “Hallonskalle smak

Kommentera

